Alla inlägg under augusti 2009

Av zanna - 25 augusti 2009 18:20

idag så är det ingen bra dag, har grinat för precis allt.. jag önskar att jag inte var såhär känslig. förbannade hormoner!!!

tycker inte om att vara såhär men det går ju över om ett par månader hoppas jag. =)


nä den senaste tiden har det inte hänt så mycket, jag ska på dop på lörda å det ska bli jätte skoj!!! =)


nä jag har ingen aning om vad jag ska skriva så det får räcka såhär.


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Av zanna - 6 augusti 2009 13:03

sitter hemma idag igen å gör inget alls, eller nu sitter jag å väntar på att slamtömmnings bilen ska komma å tömma brunnen för att det rinner in i våran jätte fina vattenläcka under golvet.. för att kunna byta rören utan att det blir blött så måste vi göra det. skit tråkigt men men... igår så plockades en bit av de gamla rören bort å då började det på att rinna in så dom fick plugga igen dom så ikväll kanske vi kan få dit dom nya å börja göra golv å så kanske vi kan börja använda köket igen... disken börjar växa sig till en stor hög å jag vill kunna göra mat å så utan att behöva tänka en extra gång på vad jag gör... bara att kunna ta ett glas vatten är krångligt nu..

det är en väldans tur att abbe är hos sin mamma nu så vi slipper att tänka på honom å på att han springer ut å in å kanske trampar fel när han ska gå genom hallen. det är en kont att vara husägare måste jag säga. hihi

det positiva med allt är att vi får en helt ny hall med nya tapeter å golv å det ser jag fram emot för just nu är det det ända stället i huset som int är iordning gjort. =) jiippii!!!!


var på bingo igår med anna annelie å P.S trodde kanske att nån av oss skulle vinna lite pengar med så blev det inte, jag å anna var nära men vi kom inte närmare än så.. =( just nu så skulle det sitta fint med en vinst.. =) bättre lycka nästa gång. =)


nä nu ska jag ta å göra lite nytta tror jag... starta en tvätt kanske å plocka undan lite...


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Av zanna - 4 augusti 2009 17:17

idag så har jag varit till H-centralen i harmånger pga foglossning å nu är jag sjukskriven tills jag ska gå på havandeskapspenning.. jag fick den beviljad å den börjar den 8 september så nu kan jag vara hemma å ta det lugnt resten av tiden som är kvar. jag kommer förmodligen att klättra på väggarna men jag kan ju inte jobba så då är det bara till att bita ihop å hoppas på att det inte blir värre iaf.


var till linda i böle idag en snabbis med ett par byxor som jag beställt men som jag var lite för ambisiös med storleken på, hon prövade dom om vill ha dom så nu får jag åka till den stora staden i stället å kolla på byxor. jag har ingen lust att hålla på å skicka tillbax å ta en ny strl så jag sålde dom till linda istället. =)


har ju nu jobbat min sista dag innan lilla alma ska komma till världen å det känns tungt, men jag kommer ju tillbax om ett år eller så. jag kommer att njuta när jag är hemma men jag kommer ändå att sakna jobbet å arbetskamrater å boende. =) men jag for väl åka dit å visa upp mej ibland så att alla vet att jag är på benen iaf. =)


funderar på om jag ska ta mej en tripp till östersund när vi har fått opeln lagad, har ju inte varit dit å hälsat på nå i sommar för alla har ju gått om varandra å jag har ju inte heller varit hemma direkt. =) men men...


karl är i hudik nu å ska köpa nya grejjer till hallen å jag sitter å passar huset för grannen skulle dyka upp nån gång idag för att hjälpa oss att byta röret som har gått sönder i golvet... hoppas att han kommer idag för då kan vi fylla igen hålet å göra ett nytt golv. =) jag ska även ta å kolla på vad vi ska ha för tapet i hallen, vi vill ha nån ljus men inte för mycket färg å definitivt inte beige. nån med nå förslag??? jaja...


nä nu ska jag ta å kolla om det finns nå å göra eller om jag ska fortsätta att titta på tv...


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards