Alla inlägg under januari 2013

Av zanna - 11 januari 2013 12:52

nu är jag här igen. trodde att jag skulle fortsätta med skrivandet men det blev inte så. snart två månader sen jag skrev igen. =)


julen har passerat å det känns som en sten har lättat från mina axlar. julen var bra men stressig som vanligt. massa julklappar å jag tror att vi var nöjda med dom allihop i familjen. =) jag är det iaf!!! =)


alma har varit tillbaka på barn. hon behöver inte ta sin morgon/kvälls medicin om det inte är så att vi märker att hon blir sämre i astman. dock så ska hon ta dubbla mediciner morgon/kväll när hon blir förkyld å en vid behov.


abbe har fortf inte fått sitt recept på glasögonen å att få kontakt med ögonmott är helt j*vla hopplöst. läre fortsätta att få tag på dom å fråga vad vi ska göra när optikern säger en sak å ögon läkaren säger en sak.


annars rullar allt på som vanligt, jobbar som aldrig förr å säljer tupperware däremellan. =) nice!! =)


alma har för första gången nu åkt slalom, gick ganska bra faktiskt å jag trodde inte att hon skulle acceptera pjäxorna men det var liften hon inte ville åka. jag försökte åka med henne men vi kom inte nå långt upp så det slutade med att reine hade henne i famnen å fredrik tog henne några gånger oxå. när fredrik åkte med henne så skrek hon fortare, fortare å när reine skulle åka med henne så kom det en instrukör å hjälpte oss lite på traven. =) kul kul!! nu ska vi köpa pjäxor åt henne så vi slipper hålla på å hyra för skidor har vi skaffat. =) hon kommer nog kanske att åka själv innan den här vintern är över. tror inte att hon kommer att klara av liften men man vet ju aldrig. =) hon tyckte att det var jätte skoj å det är ju huvudsaken. abbe börjar att ta för sig mer å mer han oxå i backarna å åker både röda å svarta nu. =) riktigt duktig är han!! =) affe får dock vänta tills nästa år innan han får pröva. =)


nä nu ska jag ta å göra lite nytta innan  vi ska iväg till jobb å dagis. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards