Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

föreläsning.

Av zanna - 22 maj 2013 13:37

har idag varit på en föreläsning om antibiotika, det var en läkare med dansk ursprung (tror jag) som föreläste å ibland så pratade han så himla fort att jag inte hörde vad han sa. intressant men tråkig på samma gång. mycket av det han berättade om visste man ju redan men sen var det några saker jag inte visste.

mina barn har ätit ganska mycket penicillin för alla möjliga infektioner å är inne på en kur nu som dock är slut ikväll så på så vis är det ju ganska bra att man får reda på saker som man inte vet...


jobbar även ikväll så nu har jag ett par timmar till hemma innan det är dags att fara igen. imöra är jag ledig å på freda blir det långdag innan ledig helg. =) flexade bort hela helgen då karl ska med några till åland (?) å kommer hem på lörda eftermidda/kväll.


på lördag så har jag bokat klipp tid åt abbe, hade tänkt å försökt spara klippningen till närmare skolavslutningen men har ju fått inse att det inte går.. hoppas bara att abbe blir nöjd sen när han väl är klippt. =) vi övriga får vänta nån vecka till innan vi bokar tid fast vissa av oss skulle behöva det nu. =)


idag när vi kom fram till dagis så såg affe sin kusin gå till sitt dagis å han började på å skulle gå till "inda". han blev inte alls nå intresserad av å gå till sitt eget dagis när han såg henne. dom har ganska skoj tror jag när dom träffas å på dagis är han ju ändå så han tyckte inte alls att han behövde gå dit.

han är ju för rolig den lilla mannen. =) =)


nä nu kanske jag ska ta å roa mej med lite tvätt å disk innan det är dags att sätta sig i bilen igen å åka till jobbet. =) roligare kan man ju ha men det finns ju måsten oxå. =) =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards