Direktlänk till inlägg 28 november 2012

friska.

Av zanna - 28 november 2012 11:53

i en vecka så har den ena efter den andra blivit magsjuk, jag klarade mej fast jag inte gjort annat än å torka kräk. den ena efter den andra har kräkts på golvet, soffan badrummet, vagnen så jag har haft fullt upp med detta. nu är alla friska å tillbax på skola/dagis å jobb. nu vill jag inte ha nå mer sjuka den här vintern men så blir det väl inte. =)


var med abbe till ögon igår. han kommer att måsta ha glasögon för jämnan men brytningsfelet var knappt märkbart å skelningen ska han träna bort. så det var ju skönt. nu är det bara att vänta på att receptet kommer i brevlådan så jag kan fara med det till hudik så han får sina egna glasögon istället för låneögonen.


på fredag är det dags för alma å fara på barn igen med sin astma, hoppas att vi fortsättningsvis oxå slipper att ta puffar morgon å kväll. trodde först att det var hennes opererade fot vi skulle in på återbesök för men så var det inte. det var astman.


har idag beställt en julklapp av en fröken på dagis som skall hämtas hem till abbe. han vill ju ha djur så nu ska han få det å som han har tjatat om dessa. hoppas att han blir nöjd på julafton nr han får dom. jag kommer att få ha dom gömda å sköta mat å så tills dess men det är ju ingen konst. =) =)

jag själv skulle nog inte kalla detta djur men jag har inget annat namn för dom heller... =)


nä nu ska jag ta å hänga tvätten å sen fara på jobbet. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards