Alla inlägg den 2 juli 2009

Av zanna - 2 juli 2009 22:20

... sen sist jag skrev. det har hänt så mycket å det har varit så fint väder att jag inte har velat att skriva. =)


i måndags så for jag karl reine abbe my å oscar till brämön med båt å tältade där en natt. det var så himla fint där. mysigt hade vi det oxå. my abbe å oscar var jätte nöjda med att få åka å tälta å båt turen var ju bäst förstås. =) men gud vad jag uppskattade min säng när jag kom hem. när jag gick å la mej å läste när jag kom hem så blev jag getingstucken två gånger i sängen. tusan vad ont det gjorde. =( kände att det var nå som kröp på mej å så jag försökte ta bort det å då stack det till i handen å då fattade jag att det var en geting., såg först inte vad det var å när jag borstade bort den igen så stack den mej i låret... fy fy fy det vill jag inte vara med om igen.


har varit på stranden i flera dagar nu igen så jag har väl lyckats bränna mej igen å igen men nu har jag hålli mej i skuggan i två dagar. blir nog det ett par dagar till innan jag vågar sola igen..


imöra bitti så ska vi fara till kålmården, det ska bi så skoj.. har packat bile ikväll, men så blev det krångel så sara ska ha min bil så nu var karl tvungen att fara till verkstan för att lägga på nya däck för dom andra har slitit snett så det vr ett måste.. annars få vi böter om vi blir stoppade, inte så skoj.


nä nu ska jag ta å lägga mej så jag orkar med en dag i bilen... =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards