Direktlänk till inlägg 5 december 2010

hemma igen.

Av zanna - 5 december 2010 20:17

nu är abbe ponken hemma igen å nu är det livat. =) precis som det ska vara. =)

även denna gång så har alma saknat honom å det märks så tydligen när han kommer hem. =) abbe, abbe, abbe pratar hon om när han är borta å när han är hemma så är det abbe, abbe, abbe.

friska är dom igen båda två oxå. så skönt, alma sov hela natten i natt å vaknade vid 05.30, fick välling å somnade om å vakna strax innan 08. idag så har hon inte gjort annat än å ätit å det är ju bra. de senaste dagarna har hon levt på frukt, vilket är bra ioförsig men att bara äta frukt gör mej lite orolig eftersom hon vägrat mat. men idag har hon ätit mat å bara en frukt. =) hon verkligen älskar mandariner. =)

karl säger att jag är en sån där mamma som blir orolig för allt å det har han ju säkert rätt i. jag är hopplös när det gäller abbe av nån anledning. han får stå ut med mycket han när han är sjuk, det måste ätas, å när han sover för länge så måste jag kolla så allt är bra å då väcker jag ju han såklart. överdriven är ett ord som används flitigt när abbe är sjuk å karl är hemma. =)


idag så är det andra advent å den dagen har vi fördrivit med att städa hela huset igen å tvättat en massa å bytt i alla sängar. så nu är det fint igen å luktar fräscht. =) härligt härligt.


jobba fick jag göra igår oxå, härligt å komma hemifrån å umgås lite med vuxna människor. =) önskar att jag fick jobba lite mer eftersom det är sidta månaden som jag kan göra det, har sökt havandeskapspenning från januari å hoppas att jag får det. =)


nu sitter jag å kolla på filip å fredrik, ungarna ligger till sängs å sover å karl kommer väl ner snart han oxå. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards