Direktlänk till inlägg 7 december 2010

babycafé.

Av zanna - 7 december 2010 20:27

idag så tog jag å alma oss äntligen iväg på babycafé med bästaste anna lindgren å greta. =) det var himla trevligt å det  var bara okända ansikten.

jag tror att de flesta barnen var under 9 månader, det vara bara alma som var året å en liten kille som jag tror var 2.

alma hittade sig en liten kompis som var 10 månader å som gick för fulla muggar. =) jag har inte sett nån sån liten gå å är himla glad att alma var året när hon lärde sig att gå. denna lilla flicka hade ingen kordination alls å ramlade hela tiden på allt. =) men en jätte söt liten tjej. =) nästa vecka är det sist gången för det här året å då ska vi oxå försöka att ta oss iväg för sen blir det ju inget mer eftersom alma börjar på dagis i januari. men när den lilla kommer så blir det väl att man kanske försöker att ta sig iväg igen. =)


idag så har jag slagit in alla julklappar som vi har köpt, det är bara julklappar kvar till barnen. alma abbe my å oskar. men det får vi ta när lönen kommer. har ingen lust att fara å julhandla då men jag måste väl. jag vet ju på ett ungefär vad vi ska köpa till alla men frågan är om det finns nå kvar. men det märks ju sen.


idag så har jag å abbe suttit å spelat lotto. abbe var jätte lycklig för han vann alla gångerna. å jag som är en sån dålig förlorare fick ju hålla modet uppe för hans skull. =) jag var nära att vinna nån gång men abbe hade turen med sig å drog rätt kort ac dom två sista som fanns kvar så han blev ju glad över det. =)

hans kompis jon kom å lekte med honom när vi hade ätit mellis så det har varit full fart här i huset. =) alma hjälpte mej å laga mat medans killarna lekte å hon skulle prvsmaka maten direkt från spisen så det fick hon väl göra då. =) hon har bergström´s aptit å det har märkts direkt från födseln å det håller i sig. =) å det är ju bra så hon inte blir som mej. =) förutom utseendet, blond å blåögd. inte för att jag är blond nu men var  det ganska länge innan jag blev mörk. =)


nu har jag gått in i vecka 28 å det börjar närma sig mars. lite mindre än 3 månader kvar nu å det känns i kroppen att man börjar bli osmidig. det går inte att ta å plocka upp saker från golvet längre utan nu måste jag antingen sätta mej ner om jag ska plocka undan leksaker eller be karl plocka upp. *suck* å halsbrännan blir värre för varje dag som går. den börjar bli lik den jag hade när jag väntade alma så det blir nog ett litet troll som kommer den här gången oxå. =) =) skulle kännas konstigt om vi fick en skallig bäbis den här gången när alma såg ut som hon gjorde. =) =)


nä nu ska jag fortsätta att kolla på hockyn.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards