Alla inlägg den 2 december 2011

Av zanna - 2 december 2011 14:20

i onsdags så fick både ama å alfonz feber. men almas gick över till nästa dag men affe´s feber håller i sig. har haft över 40 grader i två dagar nu å det har varit två jobbiga dygn med vakna nätter å vakna dagar. jag är helt slut nu kan jag säga. jag tror att det kan vara så att han 3 dagars febern så nu kanske vi slipper ha så hög feber i fortsättningen. han har även fått en 5e tand å nr 6 å 7 är på väg. idag så han varit sig själv igen å lekt å skrattat. =) skönt å se honom så igen. =) min lilla bäbis.

är hemma å vabbar idag för alma får ju inte gå på dagis om hon haft feber å om jag skulle ha varit vaken med affe så länge som de två senaste nätterna så skulle jag inte ha orkat jobba. men det blev bara lite mer än 2 timmar i natt tror jag. =)


idag så skulle jag ha haft medarbetarsamtal men det gick ju inte eftersom jag har varit hemma så vi ska ta det nån dag senare.


ikväll så ska abbe vara med my å oskar hemma hos ruth å erik. kunna ju inte säga nej till det eftersom my å oskar ska vara det. då har vi nog varit världens elakaste om vi tvingat honom hemma fast han var borta förra helgen. 


annars så händer det inte mycket. ska ta det lugnt i helgen eftersom jag jobbar.


nä nu ska jag ta å vila lite innan erik kommer å hämtar abbe.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards