Alla inlägg den 3 juni 2013

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =)

klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin justering å jag hoppas på resultat efter min viktminskning. =)


igår natt hade jag en fruktansvärd mardröm om bröllopet å jag vaknade å var alldeles knäckt. fanns ingenting som stämde överhuvudtaget å jag stod mest bara intryckt i ett hörn omringad av spelade musikanter från italien.. fruktansvärt vad hemskt det var å jag antar att detta kommer att fortsätta tills den dag då bröllopet har varit. =(


karl har nu fått för sig att han ska bygga en altan utanför snickarbon, erik har lovat att han ska hjälpa till när han kan å jag hoppas att de hinner gör klart för det är bara 18 dagar kvar. jag jobbar bara den här veckan ut å sen går jag hem så då kan jag ju hjälpa till oxå. jobbar många kvällar den här veckan så nu kan jag inte göra så mycket annat än å titta på. =( men men bara den hinner bli klar så är jag nöjd å jag hoppas att karl oxå blir det så vi tar oss in rätt väg. =)


nästa vecka vankas det skolavslutning å det ska bli skönt att även abbe får lov. =) småttingarna gör sin sista dag på dagis på onsdag den här vekcan. hoppas att abbe lär sig att ta sovmorgon ganska fort så han får nån ro i kroppen han oxå. veckan som varit har han klivit upp före 6 varje dag å jag hoppas åtminstone att han kan sova till 8. =) almis skulle oxå behöva lära sig att ta sovmorgon. hon är uppe före 7 varje dag oavsett viklen tid hon gått i säng. det bliir väl annat när dom blir tonåringar för då ska det väl sovas hela dagarna istället. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3



Ovido - Quiz & Flashcards