Alla inlägg under juni 2014

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde att det hänt nå allvarligt eftersom hon var så himla kort, jag ringde upp å blev tokglad.

nu är det bara att vänta på ett nytt datum å sen är det igång. =) =) jag har lovat att jag ska finnas till å hjälpa till så gott det går i den mån jag kan! jag har lovat abbe oxå att han ska få göra nånting när allt är klart! jag hoppas att han tycker att det är skoj!!! =)

jag är den första som får veta det här, inte ens deras föräldrar eller hans närmaste vet nå om nånting. jag är den den ända som dom har riktigt stort förtroende för å det är jag så glad för. har alltid ställt upp för dom och deras barn å tagit dom när dom har behövt hjälp. härliga människor!!! vi får komma å gå som vi vill i deras familj, vi pratar om saker som ingen annan har nånting med att göra. vi har skitskoj när vi hittar på saker tillsammans men kan även gråta ut hos varann när det har varit jobbigt. 


i morgon jobbar jag sista dan innan jag går på semester. ska bli så himla skönt att ha 2 veckor nu å tre veckor senare. jag  å karl har en vecka tillsammans i år tack vare att vi har sökt om en avgiftsfri månad. men det ska nog gå bra det oxå. =) =)


puss å kram

Av zanna - 3 juni 2014 11:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards