Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

tisdag.

Av zanna - 26 maj 2009 11:08

idag så är jag inne på min andra lediga dag. skönt å jag tror inte att jag tänker fara nånstans heller utan vara hemma hela dagen!!! =)

får se hur det går med det. =)


till er som undrat:

Min My OP sig därför att hon körde på tok med en skoter för tre år sedan, den tippade från en plog kant när dom stannade å hon å christian följde med i backen å då bröt hon nog nyckelbenet å så blev det nå mer.

hon har kämpat å kämpat för att dom ska kolla upp den ordentligt aå efter mång om å men så fick hon komma till ortopeden å där träffade hon en jätte bra läkare som nu har fixat till allt som var trasigt i hennes axel.

därför har hon OP sig. inge allvarligt alltså. =)


igår så var jag till hilda en sväng, fick ett sms av henne när jag var hos my å hon skrev att korten hade kommit. =) så jag for dit. kortet jag var ute efter var ett på mej å grynet. =) "helt sjukt bra" hihi

sen fick jag några kort från lina´s två års dag oxå, hon var så liten å knubbig men nu är hon lång å smal. alla barnen som fanna med på korten var knubbiga då men långa å smala nu. =) jätte söta allihop!!! =)


igår så fick vi ett chokerande samtal, jag trodde att mitt hjärta skulle stanna... =( abbes mamma ringde å berättade att abbe å hans kompis hade tagit sig över E4an för att dom skulle gå till en kompis.. å att denna kompis bror hade hjälpt dom över vägen. han är bara 12 år själv.

jag visste inte om jag skulle skratta lr gråta. jag hörde på en gång när karl var i telen att det var nå som hänt men jag hade inte räknat med en sån stor sak... jag hoppas att abbe å hans kompis inte umgås nå mer nu än på dagis för det är TYDLIGT att dom två inte är bra för varandra. jag vet inte vad jag kommer att göra om det händer igen lr om dom två råkar ut för nå illa. tänk om det hade hänt dom nå, även om det är 70 km/tim där dom gick över vägen så är det inte så många som håller den hastigheten. usch usch usch jag vill inte veta vad som kan ha hänt..


nä nu tror jag att jag ska ta mej en dusch å sen ta å göra lite nytta här hemma. =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT MEST AV ALLT!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram till övriga. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards