Alla inlägg den 30 september 2009

Av zanna - 30 september 2009 12:37

jag har inga planer för idag men jag sitter å väntar på att ruth ska svara på mitt sms, vi tänkte kanske att hon ville bju oss på mat ikväll å att jag kanske kunna hålla henne sällskap medans karl är å simmar så slipper jag sitte hemma själv å vänta ut tiden. =)


igår så var jag till BM å allt var bara bra, lilla alma har fixerat sig nu å det är inte länge kvar tills hon sjunker ner, BM trodde att det max var en vecka kvar. sen är det bara att vänta. jag hoppas att jag slipper gå över tiden men ändå har vi så mycket kvar att göra tills hon kommer till världen. vi har ett rum som ska göras i ordning, göra i ordning för skötbort å allt vad det tillhör, å så ska en väska packas å det skulle jag kanske göra snart så man slipper göra det i sista minuten... men men det ordnar sig nog snart. =)

önskar att hon kunna ta å titta ut snart vill så gärna veta hur hon ser ut å om det verkligen är en hon. har börjat på å bli osäker på det nu. bara det är en frisk liten bäbis som kommer så är jag nöjd oavsett kön. =) =)


jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva, det har inte hänt så mycket sen sist tror jag...

var in på jobbet en sväng igår efter att jag hade varit på sjukgympa. det var skoj, även om det är skönt att slippa vara där på ett tag så saknar jag ändå att jobba.. har varit hemma sen i slutet av juli nu å det har varit skönt med tanke på foglossningen men ändå så skulle jag vilja jobba. jag har ju ändå fullt upp på dagarna å om jag hade jobbat så hade jag nog önskat att varje dygn hade 48 timmar för annars hade jag nog inte hunnit med mej.. men men..  nu ska jag bara njuta den sista tiden som är kvar för sen läre det bli ännu mer fullt upp. =) =)


skulle ha varit till hilda idag som fyller år men jag vet inte hur jag ska hinna med det.

hoppas att hon får en bra dag iaf. =)


nä nu måste jag göra lite nytta innan vi ska till hudik.


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram


Ovido - Quiz & Flashcards