Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

mycket jobb.

Av zanna - 24 augusti 2010 13:16

jag trodde att jag inte skulle få jobba nå mycket den här månaden men nu ringde bemmaningen å fårgade om jag ville jobba i helgen å de tackade jag inte nej till precis. jag har bara fått ihop 14 timmar hittills men nu när dom ringde så slutade det med att jag har fått ihop ca 50 timmar tror jag å det känns jätte bra när vi har en bil som ska in på volvo den här veckan å en jävla självrisk som ska betalas å så ska audin in på besikting innan sista september å den är det lite fel på så nu känns det bra med extra pengar.. å så har vi en jävla massa födelsedagar i september, jag å my, reine, lilla my å abbe. så pengarna behövs.


har ju fått dagisplats åt alma oxå from 1 nov å det känns inte alltför bra men ska jag fortsätta å kunna jobba såhär fram till januari så är den platsen väl behövlig. jag kan ju säga nej till jobba oxå om jag känner att jag vill vara hemma så kan jag ju göra det. det blir ju bara 15 timmars dagis för henne å så går ju abbe bara 15 timmar i förskolan oxå så det passar perfekt, han slipper fritids å alma långa dagar på dagis. =)


nä nu ska jag ta å göra oss iordning för att åka till mormor som ska passa alma tills jag slutar kl 21 ikväll. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 
 
Kristina

Kristina

24 augusti 2010 18:39

Vart fick ni fsk plats? Måste ta och söka plats åt Lukas vi åxå men han ska inte börja förrän i feb/mars nån gång så ingen panik tills dess pysslar vi så gott det går. Jag är inbokad på jobb jag åxå nu i sep/okt och början av nov så det blir Petter som får vara hemma nu. Ska Karl vara hemma något?

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

28 augusti 2010 08:02

Jag tror alla föräldrar önskar att man kan göra det bästa för barnen och jag tror det bästa för MITT barn är att få vara hemma tills han blir dryga 1 ½, samtidigt som jag mår bra när jag får jobba (därför tur att Petter kan vara hemma). Jag är igentligen ingen hemma människa, alldeles för rastlös.

Det kommer nog gå super bra för Alma att vara på fsk och det är ju kanon bra att hon får en mjukstart med inte så många timmar i veckan sen är det ju så att de små barnen sover en lång stund på fsk åxå så de är inte där så många vakna timmar. Man tar ju reda på tiden tillsammans mycket bättre om man är ifrån varandra lite åxå ;)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards