Direktlänk till inlägg 19 september 2009

halva september har redan gått.

Av zanna - 19 september 2009 09:45

å det har hänt mycket, många födelsedagar har varit å det är flera kvar innan vi går in i oktober.

vi  har ju våran lilla killes födelsedag kvar å lilla my´s oxå. =)

skulle så gärna vilja se abbes min när han öppnar våra presenter till honom. jag hoppas att han blir glad över allt som vi har köpt till honom. =) =)

vi hade kalas för mej förra helgen å fy vad trött jag var när den dan var över. =) stupade i säng vi 22. =)

 

på tisadg eftermidda så ska jag å abbe fara till östersund å hälsa på i nå dagar hos min syster. det ska bli skoj. det var abbe som frågade mej om inte vi kunna åka till emil i ösetersund å jag sa att det kan vi väl så på tisda så bär det av dit. =) =) det känns lite som om det är sista chansen nu innan vi ska få tillökning i familjen. =) å syrran ser fram emot å få träffa oss. det blev bara en en snabbis i sommras när dom kom hit.

 

på sönda så går jag in i vecka 34 så nu är det inte långt kvar innan vi får träffa lilla alma! =) längtar så himla mycket. det känns som om den här graviditeten har varat hur länge som helst men de allra flesta av mina kompisar säger att sista tiden är en evighet så det är väl kanske så. =) det känns nästan för bra för att vara sant för allt har rullat på som bara den å inte har jag haft nå problem just heller... lite problem har jag ju men det är inget som jag lider av sådär jätte mycket. jobbigast är ju klådan för jag får inte sova på nätterna pga den men nu har jag fått tavegyl att ta en tabb till kvällen å peppar peppar så har det faktiskt hjälpt. =)

 

nu sitter jag här i morgonrocken å funderar på vad jag ska göra, tror att jag ska ta mej lite frukost å sen göra mej i ordning för att ev åka till stan med karl å träffa gun. ska köpa en födelsedags present åt reine å vi har inga idéer alls men det ordnar sig väl. =) =) imöra så blir det mycket, abbe ska på kalas hos tindra å han ska åka dit med kim å wilma, jag å anna åker å lämnar dom där å sen så åker vi till sundsvall för att shoppa lite, karl hämtar dom där sen å åker till ovansjö, så hämtar anna sin två där. sen blir det kalas för reine å sen hem. fullt upp från morgon till kväll men det kanske är så det ska vara. =) å så fyller min morfar år oxå imöra men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med honom... jag får väl ta det på månda kanske eller om jag å abbe far in till honom på tisda innan vi far till östersund... vet inte ens om jag vill åka dit för han har blivit så förvirrad å tror jämt att jag är min stora syrra jeanette. men men...

 

nä det här håller inte i ett slutspel, nu måste jag göra nå åt det här.. =)

 

ÄLSKAR KARL Å ALBERT MEST AV ALLT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

puss å kram till övriga. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards