Alla inlägg den 21 november 2009

Av zanna - 21 november 2009 17:04

abbe å alma har blivit sjuka, det blev så illa med alma att vi fick tillbringa onsda natt på sjukhuset, hon blev jätte snorig å jätte slemmig så hon blev påverkad i andningen. men när vi kom dit så blev hon frisk på en gång. inge snorig å inge slemmig men vi fick stanna kvar iaf för dom vill ta prover å kolla så hon inte fått svininfluensan. alla prover var bra men då upptäckte dom att hon har ett blåsljud på hjärtat. inge farligt sa dom men jag blev lite arg ändå för att dom inte upptäckte det på BB. då var det två läkare som undersökte henne men ingen av dom hörde det. å jag kan ju inte låta bli att ifrågasätta så jag gjorde det. det var till å med samma läkare som skrev ut oss på BB som undersökte henne på barn. å han kom med den ena ursäkten efter den andra. jag blev arg!!! får det vara så?? det hade ju kunnat vara värre än var det är å så upptäcker dom det inte förns hon är två veckor gammal å pga en förkylning. illa illa!!

vi var ju å vägde alma oxå i onsdag å då hade hon gått upp till 3310. alltså 400g på två dar pga att hon äter ersättning å inte blir ammad. =) blev jätte glad när jag säg det!! =)


ikväll så sitter jag å karl å kollar på hocky, vi trodde att sven oxå skulle komma men än har han inte dykt upp.. tråkigt. han skulle ta med sig byxor till mej från sussie som jag skulle få låna tills jag kommer i mina egna. =) jag får på mej mina men jag får inte igen dom så nått kilo till å jag kan ha dom! =) =)

abbe är hos ovansjö folket å ska bada tunna å alma ligger berve oss å sover. =)


nä nu ska jag ta å vara lite social. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards