Alla inlägg den 26 november 2009

Av zanna - 26 november 2009 18:46

idag så har jag haft fullt upp från början till slut. har bytt till julgardiner på hela nedervåningen, nu är det bara den övre kvar. =) duktig! =)

jag har tvättat en massa å så handlat å lagat mat å diskat. =)

när karl kom hem å vi hade ätit så fick han ta över så jag kunna gå å duscha å det blev en lång lång lång varm skön dusch. det var jag värd. =) den skulle jag kunna vänja mej vid. =) =)


imöra så skulle jag ha åkt på sjukgympa men jag vet inte om jag har nån lust, det är 5e dagen jag är inne på med huvudvärk å det är mindre skoj. säkert pga det här jävla vädret... regn regn regn å åtre regn. skulle behöva lite sol faktiskt eller snö för det blir man ju oxå lite piggare av. allt är bättre än regn. =)


imöra så ska vi även på barn å kolla upp lilla almas hjärta. det var skönt att det gick så fort att få en tid. =) å när vi kommer hem så väntas det besök av cim å charina. jiippii!! =) =)


nu sitter jag å väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga den å sen blir det hocky, sven är här å ska kolla på den med oss.


nä nu får det vara bra för idag.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards