Alla inlägg den 25 november 2009

Av zanna - 25 november 2009 16:21

idag så har jag fått en massa gjort. =)

var till fyren för att hämta å lämna papper å sen var jag till jobbet å fikade å visade upp alma på riktigt skulle dit för att skriva en föräldraledighets lapp så att dom kan skriva ett anställningsavtal med min vikarie å sen var jag på bvc med alma å hon äkar på både bredd å längd. =) härligt, nu är det som det ska med henne. lycklig! =) =) =) sen var jag till linda å träffade henne å hennes lilla going, har inte träffat dom sen innan andrea kom å fy vilken liten söt flicka! hon har inte träffat alma än heller så vi satt i köket å pratade en massa mamma prat å drack kaffe. trevligt trevligt! =) =) när jag kom hem så gick jag å alma å la oss å vila, det tar på å kliva upp tidigt om man är uppe nån timme per natt å underhåller henne. =) imöra så blir det sovmorgon å sen skulle "mos" my komma å vara med oss. jag hade tänkt att jag skulle fixa lite inför advent å då ska my vara med alma så jag kan pyssla i fred utan att behöva tänka på henne. =) för då hinner jag så mycket mer. =) my är snäll hon. hinner väl pyssla när alma sover oxå men det är ju trevligt med sällskap oxå. =)


nä nu är det dags att fixa till nån mat innan lovely kommer hem. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards