Alla inlägg den 27 april 2009

Av zanna - 27 april 2009 16:02

nu är jag nyss hemkommen från sundsvall, jag å grannen for in å shoppade lite.. lr jag vet inte om jag kan säga lite direkt men för lite pengar fick jag hur mycket som helst.. det var mina skor som jag var i behov av som kostade pengar, å dom kostade mycket pengar. =( men fina är dom å jag kommer att vårda dom ömt. hihi abbe fick sig två par skor å ett par jeans han oxå så det var inte bara till mej. men ett par av dom nya skorna kan han nog inte ha förns till hösten skulle jag tro, jag kan tänka mej att dom är lite för stora för det fanns inte hans strl så jag fick ta en större. å sen fick han ett par nya foppa tofflor med spindelmannen på å dom kommer han nog att flytta in i skulle jag tro. =) hoppas att han blir nöjd. det är skojigare att handla till honom än vad det är å handla till mej å karl. han blir så glad över allt han får. =) =) =)


nä nu tror jag att jag ska ta å göra nån nytta. jag tror att jag ska ringa till karl å fråga om han är sugen på snabb mat för jag är helt slut å orkar inte göra nån. hihi lat får man vara ibland. =)


ÄLSKAR KARL Å ABBE!!!!! <3 <3 <3


puss å kram.

Ovido - Quiz & Flashcards