Alla inlägg den 14 januari 2011

Av zanna - 14 januari 2011 21:12

den här veckan så har jag å alma varit på inskolning på dagis. det har gått hur bra som helst å alma har tittat på mej ibland å sett så att jag är där sen har hon lullat iväg å lekt igen. =) känns hur bra som helst. =) idag så skulle hon vara på dagis en timme själv å hon travade in direkt å satta sig i knät på en av fröknarna å brydde sig inte när jag sa hej då å då kan jag säga att jag var nära till tårar. jag har nog en eller två hormoner för mycket i kroppen. när jag skulle hämta henne igen så var alla barnen på väg ut så då vinkade alma till mej å gick sin väg medans jag gick in å hämtade grejjer. hon ville inte alls åka därifrån å skrek när vi gick till bilen. jag får lite ångest över att hon har blivit så stor å att det här året har gått så fort.

alma har varit totalt slut i kropp å huvud efter varje dag på dagis. hon har sovit både på dagis å när vi kommit hem å dessutom nån hel natt. men i natt så var hon vaken lite över två timmar så hon har inte varit särskillt glad nu på kvällen men det har gått att distraherar henne lite. =) själv så somnade jag före kl 22 igår å i förrgår. jag var helt färdig i huvudet när jag kom hem dessa två dagar. jag beundrar dessa människor som klarar av att vara uppe i så många barn så länge. å vara förskolefröken är definitivt inte min grej. =) =)


nä nu ska jag ta å kolla vidare på let´s dance. =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards