Alla inlägg den 18 januari 2011

Av zanna - 18 januari 2011 21:14

i helgen så har karl varit på sammandrag i gävle å när han åker bort så ska förstås allt hända samtidigt.

när jag klev upp på lörda morgon å skulle koka kaffe så märker jag att vi har stopp i avloppet igen, å jag fick inte göra nå åt det sa karl så allt har varit provisoriskt hela helgen. =( som tur var så fick vi lunch i ovansjö efter att vi varit å kollat på killarna som spelat hocky. =) sen lämnade jag abbe där å fick med mej lilla my hem. =) det var skoj. =)

men på natten så vaknar jag av att alma gallskriker å det gör hon aldrig när hon vaknar på nätterna. så jag klev upp å gick in till henne, då har hon spydd ner hela sängen. =( så det var bara till att bädda rent å se till att få henne ren. å sen så spydde hon hela natten men var pigg å allert hela söndan.

började på att fundera på om det var magsjuka så jag ringde till ann å hörde hur jag skulle göra med my för det vore ju synd om hon oxå skulle bli sjuk. men hon blev kvar fram till kvällen då for jag å bytte barn å fick med mej abbe hem. =) alma var som vanligt hela dan. å på måndan så var hon på dagis å var som vanligt hela dan men imorse till frukost så spydde alma upp all välling som hon fick i natt så hon blir hemma resten av veckan. idag så fick hon en burk plommon till lunch för hon ville inte äta å sen laddade hon ur sig ordentligt å har ätit som vanligt sen dess. får hoppas att bara varit förstoppning. vi andra borde ju ha blivit sjuka vid det här laget annars.


nu sitter jag å kollar på beck. en av de gamla filmerna som går på tv. den sämsta av dom faktiskt men i brist på annat så ser jag det. =)

karl är å spelar pingis å alma å abbe ligger å sover i vår säng. la dom där så jag kunna läsa saga för dom båda å sen somnade dom. =) dom är så himla söta tillsammans. =) =) <3 <3


var på MVC idag å det var meningen att abbe skulle följa med å lyssa på bäbisen men han var så himla trött när han slutade så han sa till mej "zanna jag har ångrat mej jag vill ha barnvakt istället." så han fick vara hos mamma/mormor medans jag for iväg. när jag kom till BM å skulle lyssna så den lilla så säger hon att bäbisen ligger på tvären å att den får göra det men ska helst att ha vänt på sig tills nästa gång annars måste dom hjälpa den lilla att vända på sig. känns skrämmande fast det inte är det. =) men men det ordnar väl till sig. =) så länge den inte ligger i säte så är jag nöjd. =) bara 6 veckor kvar nu å det känns hur bra som helst men det fick gärna vara över nu. =) =)


nä nu ska jag ta å titta på den här beck filmen. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards