Alla inlägg den 2 februari 2012

Av zanna - 2 februari 2012 20:07

fick ett sms av kristina som sa att jag skulle komma å hämta poxclin (stavas?) till affe, så jag gick dit å hämtade å har nu skumat in honom två gånger. han kliar sig i huvudet å drar i håret precis som om han ville rycka bort det. nu sover han å jag hoppas att han sover i nån timme. ska lägga mej tidigt jag oxå. efter en hel dag med honom i famnen så har jag måttligt ont i ryggen. men men det får vä vara så ett par dagar. det vänder ju snart. =) POSITIVT TÄNKANDE!!! =)

tack kristina för skummet, hoppas att det hjälper nu. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Av zanna - 2 februari 2012 14:31

min räddning de senaste månaderna har varit att få åka å jobba men nu kommer det att bli annorlunda för nu har jag inge annat val än å byta arbetsplats. =( jag har inte alls nån lust med det men jag förstår att det inte är hållbart längre. jag har blivit erbjuden en rad på en annan avd men jag vet inte om jag vill dit, jag vil till hemtjänsten om jag får välja men det får jag tyvärr inte eftersom de inte behöver mer folk fast det kanske vore bra för dom. det mesta blir bara tyngre å tyngre nu. =(

nästa torsdag så kommer en dag då jag lämnar allt å far bort. kommer inte att var nåbar på telen så den som vill nå får smsa. enbart vissa som jag kommer att prata med för att inte ens behöva tänka på nå annat än mej å karl. jag gruvar mej jätte mycket för att lämna alla tre barnen hemma men jag känner mej ändå säker på barnvakterna. men det är väl just bara för att det är 3 dygn som vi inte kommer att vara hemma på. 


affe stackarn har nu fått vattkoppar, å han har fulla hårbotten med prickar/blåsor. lite på magen å lite på rygg ben å armar. just huvudet som är värst. hög feber å sover dåligt, å äter dåligt. hua hua vad jag tycker synd om honom. =( bara att invänta alma nu så hon oxå får det. =) trodde att det var hon som skulle få det först men ack så fel jag hade. =)


nä nu ska jag ta å göra lite nytta.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards