Alla inlägg den 14 februari 2012

Av zanna - 14 februari 2012 13:16

nu tror jag att alma har gått å fått vattkoppar. hon har fyra skumma prickar så nu hoppas vi att även hon har fått det så hon oxå är klar med dessa sjukdommar. =) 


det var jätte skönt att få komma hem i söndas, vi har haft en underbar resa med skidor å mycket vila. =) vi gjorde inte så mycket förutom det faktiskt. vi var till resturangen å åt en gång, å en gång gick vi dit för en drink å sen höll vi oss på rummet, vi tog en sen kvälls promenad oxå men den blev inte så lång för det var så kallt. =) jag som trodde att vi skulle kunna unna oss en sovmorgon men icke, vi var uppe runt 7-8 för det var så lyhört så man hörde alla som gick omkring antingen på sina rum lr i korridoren men ack så skönt det var å kunna kliva upp å inte känna nån stress över nånting. =) 


jag tror att alla barnen har haft det bra iaf, trodde jag skulle få nån sorts reaktion av alma när jag for å hämtade henne men hon sa "ruth hemma mej" så mej hade hon inte saknat. hihi affe ponken däremot blev glad över att se mej, karl hämtade ner honom när han vaknat men ville till min famn direkt. då blir man glad. =) när allt surr å tjafs började mellan ungarne vid kvällsfikat så kändes det jätte skönt att ha kommit hem. det hade jag längtat efter.


nu ligger småttingarna å sover å jag väntar hem abbe. han kommer när som helst.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards