Alla inlägg den 15 februari 2012

Av zanna - 15 februari 2012 13:27

igår så hade almis bara 4 prickar men nu har hon många fler så jag kan med säkerhet nu säga att det är hennes tur med vattkoppar. trött å grining å allmänt less är denna lilla fröken nu, å hon kliar å kliar. än är det inte över men jag hoppas för hennes skull att hon får det lika lindrigt som affe så hon inte blir som abbe var för då blir det nog inte så bra. =( men nu är det gjort för dom bägge så nu har vi gjort allt som man kan ha i sjukdoms väg den här vintern så nu är bra tycker jag. =) abbe har *peppar peppar* inte varit mer än 2-3 gånger sen harn började i skolan i höstas. jätte skönt för honom som har varit sjuk ständigt sen han föddes tror jag. men nu är det äntlligen hans tur att få vara frisk när dom andra två är sjuka. =)


idag så har jag för det mesta suttit på golvet med dom båda barnen, affe gick lös på alla almas klossar å bara rev omkring dom å skrattade å tyckte att det var jätte skoj. alma satt mest å skrek "nej mini nej" för han rev hennes torn så fort hon byggt upp dom. till slut så började alma kasta klossarna omkring sig oxå för hon tröttnade på att affe hela tiden snodde dom av henne. =) roliga små barn. =)


har nu även fått kläderna som jag köpt till affe i födelsedags present. det mesta är av alfons åberg som han ska få. kan ju säga att jag behöver nog inte märka dom för dagis. =) jätte fina kläder, han kommer inte att få så mycket annat av oss för leksaker finns det i massor av. det jag önskar till honom är en sån där låda som man stoppar ner fyrkanter, bollar, trianglar i. alma gjorde sönder sin så jag tror att det är det ändå vi inte har i leksaks väg. han tycker om å stoppa ner saker i alla lådor, muggar osv. å halksockar från dollar, dom är jätte bra för resårer håller å halk fugurerna försvinner inte i tvätten. =)


nä nu kom abbe..


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!!

puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards