Alla inlägg den 15 mars 2012

Av zanna - 15 mars 2012 12:16

idag så var det sista dagen på affes inskolning. =) det har gått jäte bra å lämna honom å det har varit lätt att distrahera honom när jag har gått. igår så märkte han inte ens att jag sa hej då men idag gjorde han det å bev ledsen men det gick fort över. =) han fick vara inne en stund extra med de andra som är små medans de andra gick ut. men när affe skulle gå ut så fick dom på honom kläderna utan probem, han satt stilla. annars så är det grin å han ålar sig ur famnen. men maggan lyckades på en gång. =) hoppas att det vänder nu då. =)


min my har nu gjort sin andra OP för att ta bort en cysta ur fingret å den skickade till patologen för det var en "intressant cysta" å vävnaden hade spridit sig så nu är det bara till att vänta på provsvar igen.. =( hoppas att det inte är nå farligt. hoppas att provsvaren kommer fort!!!


ikväll så är det jobb igen, bme ringde igår å frågade om jag kunna jobba extra å det kan jag ju eftersom jag har varit hemma så mycket nu så vill jag verkligen komma igång å jobba igen. den 2a april är det dags att gå upp i tid igen å då är det jobb för jämnan så egentligen ska jag väl bara njuta nu å ta det lugnt medans jag kan men sån är inte jag. =) var in på jobbet idag å fördrev tiden medans affe skulle vara själv å då "jobbade" jag lite för att få tiden att gå fortare. =) fel egentligen men det gick ju. =)


idag så har det varit begravning, å  nu sitter jag å väntar på att mamma ska ringa å berätta hur det var. =) ska dit med alma å affe sen så då får jag ju veta ändå. 


nä nu ska jag ta å göra nån nytta. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards