Alla inlägg den 21 mars 2012

75%

Av zanna - 21 mars 2012 13:15

nu går affe på dagis å det går hur bra som hest. han trivs jätte bra å det går bra att lämna honom där. alma är väldigt noga med att jag ska säga hej då till affe oxå å inte ta med mej honom när jag  går. hon har nu vant sig vid att ha honom där. =) 

2 april så går jag upp till 75% på jobbet, är lite gruvsjuk men det ska nog gå bra det oxå när jag har vant mej. =) kul ska det bli. =)


idag så har vi varit ute en stund på förmiddan, idag som alla andra dar. =) alma gick raka vägen till den största vatten pölen hon hittade å affe följde efter. han började å plaska med händerna å alma gjorde likadant, har etet febrillt efter abbe galon vantar men hittade bara ett par.. han som ska ha så många.. såg att en arbetskamrat var i birsta så jag ringde till henne å hon köpte två par galonvantar åt mej så att dom kan plaska utan att bli blöta. tack för det kickilina!!! =) du är en ängel. =)


ska jobba ikväll å jag hoppas på en lugnare kväll ikväll än den som var igår. allt som inte får hända när man är kort hände igår.. men det gick bra ändå. =) vi redde ut alla ganska fort. =)


nu ligger småttingarna å sover å jag väntar hem abbe. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards