Direktlänk till inlägg 28 april 2009

hemma...

Av zanna - 28 april 2009 16:41

sitter nu hemma å väntar på att herren i huset ska komma hem, den lilla herren är hos sin mamma så det är tyst å tomt. =(

när jag slutade jobba så var jag till mamma en sväng å kollade hur det var med henne, hon har klippt sig å det blev jätte fint. =) när jag kom hem så var jag till the mickels family. =) riktigt skojiga familj det å inte  friska på en fläck men det är väl därför man gillar att gå dit oxå. hehe.


förkyld börjar jag på att bli oxå, inge skoj alls. är bara irriterad när jag blir det så jag är inge skojig att umgås med då. =(


till helgen så ska jag å karl å min my anna å mamma åka till syrran för hon fyller år. vi åker tidigt för my å anna ska lägga solfilm på "brorsans" bil. å sen hoppas jag att vi är hemma före 18 för då ska vi åka å gratta en arbetskompis som fyller 50 men det får man väl se då. hoppas det blir skoj iaf. ska ringa till bror å fråga om han ska dit med sin familj så att man kanske kan träffas en sväng. ungarna iaf. =)

å på söndan så blir det förhoppningsvis boda borg men vi får se hur det blir med den saken. =) vet ju inte hur karls syster hade tänkt sig riktigt men det ordnar sig väl det oxå. =) =)


nä nu måste jag ta å göra i ordning lite mat innan jag svälter ihjäl. hihi


ÄLSKAR KARL Å ALBERT! ni betyder allt för mej!!! <3 <3< <3 <3


puss å kram

 
 
Amanda

Amanda

6 maj 2009 19:16

Hihi tack så mkt! :D kul att höra från dej!! nja, jag får min inspiration från allt möjligt. Allt från människor till möbler! haha:D Allt bra med dej då? kram

http://syamanda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards