Alla inlägg under april 2009

Av zanna - 5 april 2009 17:45

nu är jag äntligen hemma efter en 4 dagars fjällen resa. skönt å få komma bort en stund men det är alltid lika skönt att få komma hem igen.. =)

vi var sju stycken som for, jag, karl, gun, ruth, sven, lars å erik selin.

vi åkte i torsdags å då så bestämde sig gun å karl för att dom skulle åka skidor redan när vi kom dit men jag ruth å sven vi ville inte så vi for till vemdalen by å bowlade å när det var klart så gick vi på hotellet å åt sen lunch.. gott var det men mycket små potioner, ingen av oss blev mätt. =(

på fredagen så var det dags för oss alla att ge sig ut i backarna å fy så skoj vi hade, vi åkte å åkte å hade jätte skoj, när kl var 11 så satt vi i toppstugan å drack öl. jag å erik däremot vi drack läsk för det var lite för tidigt för nå annat. =)

jag fick en sån kramp i mitt ena lår mot slutet av dagen så jag var tvungen att stanna jag vet inte hur många gånger i sista backen innan jag kom ner. fy vad det var jobbigt. =) på kvällen så var det fest å alla gick på hotellet å släppte loss utom jag för jag var helt slut i kroppen så jag stannade i stugan å såg på film. å somnade när klockan slog 23. hihi vaknade kl 02 när alla kom hem å då var det kört å sova nå mer. jag var uppe med de flesta tills kl var 04.30 tror jag innan jag kom i säng igen. gu vad jag plågade erik dagen efter för det var han som förde mest liv. så när jag vaknade kl 08 på lördan så började jag med att försöka väcka honom å till slut så lyckades jag. jag killade honom under fötterna å drog av jonom täcket å slog en gurka i huvudet på honom å till slut så gav han upp när han insåg att jag inte skulle ge mej. hahahahaha

det har varit en jätte bra helg hela helgen. men nästa år så tror jag att jag vill åka i jan-feb för att slippa ha det så sörjigt i backarna.

det var meningen att jag skule leta reda på min arbets kamrat oxå som var där uppe, hon bröt benet när hon kom dit förra söndagen så jag tänkte att jag skulle muntra upp henne men då berättade lars att han träffat nån i henne sällskap å han sa att dom skulle åka hem. det var i fredags så då var det ju kört för mej att gå till henne. men men...


nä nu har jag inte så mycket mer att skriva..


älskar karl å albert!!! <3 <3 <3 <3


puss å kram till er andra.


Ovido - Quiz & Flashcards