Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av zanna - 1 oktober 2009 16:16

... på att karl ska komma hem nu så jag ka börja med maten innan det är dags för honom att åka å träna.. träffar knappt honom nånting tis, ons å tors kvällar.. träning å simmning... det är så så tråkigt men det är ju bra för honom att röra sig lite med tanke på allt gott som jag stoppar i mej som han oxå stoppar i sig då.. hihi


varit med annelie till gårdsjön idag på loppis, blev en massa gott fika oxå. mums!!! snacka om att vara dockskåps fanatiker, aina som vi var till hade hur många som helst å dessutom köper hon allt till ett billigt pris å sen auktionerar ut på nätet för hur mycket som helst, men jag förstår ju att det är dyrt för allt som hon har i tillbehör är jätte gammalt å jätte fint. inte direkt sånt som man låter barnen leka med. ojojoj... jag vet var jag ska köpa ett dockskåp iaf om jag nu får en liten flicka. =) =)


igår så bjöd vi in oss på midda hos ruth, det var jätte trevligt, jag höll henne sällskap medans karl var å simmade. vi åt snask å kollade på idol. =) å efter det så var det dags för GREY´s å som vanligt är denna serie alldeles för kort. varje avsnitt borde vara på 2 timmar i stället för 1... =( men nu har man nå å se fram emot igen när man sitter hemma själv om kvällarna.. =)


stod å funderade förut idag om jag skulle ta å ringa min kära anna å be om en klipptid.. känns verkligen som om det är dags nu för jag kanske inte hinner klippa mej nå mer innan lilla alma kommer till världen. å jag vill ju inte se ut som ett troll i håret direkt. =)

måste verkligen ta tag i det här nu...

ska ringa henne nu på en gång så kanske vi kan ta det ikväll om hon är ledig vill säga.. =) =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards