Alla inlägg den 11 oktober 2009

...

Av zanna - 11 oktober 2009 09:22

nu har ytterliggare en vecka gått å vi kommer närmare å närmare för varje dag som går. =)

igår så fick linda å jon en liten tös, hon var jätte söt å jag hoppas att ni mår bra allihop. hon skrev till mej att nu var det min tur å hon var inte avis. =) längtar jätte mycket tills att vi har våran tös ute. =)

men det är ju tre veckor kvar tills bäst före datumet är ute. hihi


igår så fyllde ruth år så vi var i hudik å firade henne igår, det började med bad (jag var hemma då) sen så åt vi midda å en massa go saker efter det. jag åkte med ann å reine hem för jag orkade inge mer när kl var 20.. jätte trött.


idag så blir det inte så mycket göra förutom att jag ska tvätta en massa. =( suck å pust... det finns väl skojigare saker att roa sig med men vill man vara ren å fräsch så måste man ju, karl å abbe har åkt till gnarp nu för att hämta en såg å lite olja till grannen så jag sitter själv nu... tråkigt! men men... dom är väl snart hemma å då blir det frukost. =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards