Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av zanna - 14 oktober 2009 15:53

sitter nu hemma å funderar på vad jag ska göra för mat... har inte så mycket hemma så det blir väl nå enkelt bara..

igår så var jag till BM å nu är alma helt fixerad å hon ligger jätte långt ner.. det känns kan jag säga.. =)

haft jätte ont i både rygg å nedre delen av magen i natt så idag så var det till att åka på apoteket å köpa elekrodlappar till TENsen.. fy vad skön den är att ha på sig. min nya bästa kompis. =) hoppas att det här är över snart så man har det lilla barnet i famen. =) längtar så enormt mycket. =)


snart så kommer karl hem å så ska vi äta midda å sen ska vi till hudik, karl ska simma å jag ska hålla ruth sällskap å så blir det väl grey´s innan vi åker hem gissar jag. =) =) är väl inte hemma förns vid 23 ikväll gissar jag. men det gör ju inget.. =)


abbe är hos sin mamma den här veckan å jag har så tråkigt, jag har varit ensam i flera dagar nu å ingen att umgås med för alla jobbar ju.. börjar känna mej lite rastlös nu... my var hit en sväng i dag men det varade i typ 20 min bara sen for hon, då kom karl å sen for jag till my för hon ville ha hjälp med nån hylla men pluggen var för stor så då gick det inte att göra nå.. så då for jag in på jobbet en sväng å sen följde mamma med mej till harmånger.. så lite umgånge har jag haft idag men jag är inte nöjd med det lilla. tur att jag ska till ruth ikväll för då har jag ju nån att prata med än att prata med datan.. hihi


nä nu ska jag gå å rota omkring lite bland maten så jag får nå å göra.. kan ju inte sitta här hur länge som helst.. =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards