Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av zanna - 7 oktober 2009 17:50

nu har jag tapetserat å plockat undan å ställt i ordning barnrummet tills att alma ska komma. det sista gjorde jag idag å det var att sy gardiner. =) det blev jätte fint. =)

jag fick för mej häromkvällen att nu jävlar så ska jag tapetsera å det gjorde jag. när jag hade två våder kvar att sätta upp så tog limmet slut. något tröstlöst måste jag säga. tack snälla patricia å kenneth för att jag fick låna lite av er så jag kunna slänga upp dom två sista. alla säger åt mej att jag ska ta det lugnt å vila mycket nu sista tiden som är kvar men jagkan inte vila när jag vet att det finns hur mycket som helst att göra innan barnet kommer till världen. jag har faktiskt, tro det eller ej men vilat en stund i dag å igår. nu kanske jag kan börja slappna av å tänka på annat. =) lilla abbe han bara väntar å väntar på att hon ska komma, han pratar oavbrutet om vad han ska göra å vad han ska hjälpa henne med när hon kommer. det är lite över tre veckor kvar tills tiden är ut så i värsta fall så har jag 5 veckor kvar. jag hoppas att hon kommer innan dessa 3 veckor som är kvar så vi slipper vänta så länge till. helst abbe som inte har nån tidsuppfattning. =)


jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer... så det får nog duga såhär. =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å  kram

Ovido - Quiz & Flashcards