Direktlänk till inlägg 14 november 2009

ingen bra dag..

Av zanna - 14 november 2009 16:34

idag har lilla alma ingen bra dag, hon är jätte grinig å vill inte vara själv. så fort jag lägger ner henne när hon har somnat så vaknar hon på 2 sekunder å så skriker hon tills man tar upp henne.. hon vill bara äta hela tiden å jag har inte tillräckligt med mat till henne å den där ersättningen som vi trodde funkade så bra gjorde inte det. hon fick jätte ont i magen å bajsade hela tiden.. så nu får hon inte den heller. jag tycker så synd om henne å jag vet inte vad vi ska göra.. ska på bvc på månda så då hoppas jag att hon kan hjälpa oss.  blir så förtvivlad. =(

hon är pigg å allert iaf så hon mår nog inte dåligt hoppas jag. å jag hoppas att hon har ökat i vikt oxå. annars blir jag ännu mer förtvivlad.


patricia å kenneth är här nu å vi ska käka å kolla på hocky sen. trevligt trevligt. full fart är det på lilla hannie, hon står just nu å skrattar å karl å kenneth som sitter å spelar billjard på golvet. varje ny stöt blir ett nytt skratt. =)  karl å kenneth däremot ser inte riktigt kloka ut. hihi

väntar på att patricia ska komma med maten så vi kan sätta oss å äta. är jätte hungrig nu.


vet inte vad jag ska skriva nu så då slutar jag här.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards