Direktlänk till inlägg 17 november 2009

vet inte...

Av zanna - 17 november 2009 15:51

... vad jag ska skriva egentligen. allt är bara bra med oss alla. abbe var å fick influensa vaccinet igår å det gick bra. alma var å vägde sig det gick sämre, hon går inte upp i vikt utan ner å det gör mej ledsen. nu har vi gått över till ersättning igen å nu verkar det funka, hon får inte int i magen å hon är tillfreds med det. vi ska iväg å väga henne imorgon igen å då hoppas jag att hon gått upp några gram iaf. det behöver inte vara så mycket bara det är lite så är jag nöjd. hon är ju inte hängig utan hon har varit jätte pigg hela tiden även fast hon går ner. enligt bvc så är hon för pigg fr att bli skickad till sjukhuset men fortsätter hon att gå ner så måste vi åka in på barn så dom får kolla upp henne ordentligt så det är sista chansen imorgon. håll tummarna för oss!!!! just nu ligger hon breve mej på soffan å sprattlar för fullt. =) hon är så söt å hon ligger aldrig stilla! =) =)  vi var till mormor idag å hon blev jätte glad att se henne. igår när jag kom hem från bvc så ringde mamma å vad är dom bättre på än att trösta å muntra upp?? jag bröt ihop alldeles å hon fick mej att se det positiva i det hela. ersättning först å amma sen så ska du se att hon går upp. =) så jag hoppas att hon har rätt. =)

ska dit imorgon igen för att abbe ska till bvc oxå men han ska vara där efter alma så karl skulle komma å lämna av honom där så slipper han åka till årskogen å sen tillbax till jobbet. så jag ska vara där invänta honom.


abbe gick till sin kompis för en stund sen så nu sitter jag här å skriver några rader, några blev ganska många tror jag. =)

abbe var till sthlm i helgen å kollade på monster jam. han hade haft jätte skoj å har berättat mycket. han å oskar rymde från hotellrummet å det visade sig att dom hade gått till lekrummet. =) abbe säger att det var oskars idé men jag tror att dom kom överens om det tillsammans. dom är roliga dom två. dom hittar på allt möjligt. hihi.

jag kan tänka mej att ann å reine blev rädda när dom upptäckte att dom gått därifrån men det slutade ju bra. =)

abbe skickade ett MMS till mej från anns mobil, det var han å oskar å så en bild på en cykel som det stod mustang på. abbe tyckte att jag skulle ha den bilden bara för att jag vill ha en sån. =) =) han är så så så söt denna pojke!!! hoppas att alma blir lik sin bror. =) =) hihi. hon är en bergström så det borde hon ju bli. hihi


nä nu ska jag ta å börja med lite mat, det blir kyckling, ris  å grönsaker. mumma! =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards