Direktlänk till inlägg 23 november 2009

kaotisk dag...

Av zanna - 23 november 2009 20:37

den här dagen började inte så bra, karl kom å väckte mej å sa att vi hade en råtta i köket som han hade jagat å försökt få fast men det gick inte så han satte ut råttfällor istället. sen när jag klev upp å skulle koka kaffe så gick strömmen i köket å jag hittade inte den där nyckeln till proppskåpet som sitter ute så jag fick ta en tång å öppna skåpet med å när jag väl fått upp det å bytt propp så funkade det inte ändå.. sen visade det sig efter mycket om å men att det var en propp inne som gått å den där lappen som sitter i skåpet fattade jag inte mycket av så det slutade med att jag ringde karl å frågade hur jag skulle göra.. när kl var 10.30 så hade jag efter mycket strul fått tillbax strömmen å slängde mej in i duschen å hann inte mer än att få frukosten på bordet så kom anna l å skulle hälsa på. abbe var jätte hungrig å alma oxå så jag blev lite lite stressad. men det gick ju bra till slut. =)


innan abbe skulle fara till sin mamma så ville han ha nå tatueringar å tuppkam som han vill färga blå så jag fick hjälpa honom med det å gissa om han blev nöjd när det blev klart. =) så roligt å se han när han är så nöjd som han blev då. =) =) en mycket söt liten man som kommer att bli som sin pappa när han blir stor. =)

hoppas på det iaf för han är ju på god väg till det. =) =) =)


imöra så är det meningen att jag ska gå tillbax till sjukgympan, får se hur det går. måste be om å få ett nytt program så jag kan träna mage, rygg å axlar. det känns att man sitter å matar konstig å att man bär på en liten så det här måste jag göra nå åt. alla tanterna på sjukgympan läre ju inte träna så mycket när jag kommer med alma. dom har frågat my många gånger om jag fått barn än å hur det går för oss. =) det är järngänget på sjukgympan det. =) =) gulliga tanter å farbröder. =)


just nu så sitter jag å tittar på hocky med karl å sven. eller jag tittar inte så mycket för jag sitter ju å skriver här å så har jag försökt väcka alma för å få i henne lite mat men det har inte gått så bra.. =) tänkte att hon kunna äta nu så kan hon fortsätta å sova så vi inte blir uppe sen. =)


nä nu ska jag fortsätta med det jag håller på med. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards