Alla inlägg under november 2009

Av zanna - 9 november 2009 11:05

idag är alma en vecka gammal. den gångna veckan har gått jätte fort, allt går bra men hon är gärna vaken på nätterna å det är lite jobbigt men det kanske går till sig det oxå. =) abbe är fortf jätte stolt å han vill gärna veta var hon är om han inte ser henne. han är jätte gullig med henne å det känns jätte bra. =) =)

just nu sitter jag med henne i famnen, ska lägga ner henne när jag skrivit klart å ta en lång skön dusch. =)

nä jag tror jag skriver mer en annan gång.. känns som om jag måste ta å göra nå. såhär kan jag inte sitta hela dan. =)


tack allihopa för de fina presenterna, nu har hon byte av täcke av filtar så det räcker å blir över för flera. =) =)


ÄLSKAR ALMA, KARL Å ALBERT!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Av zanna - 6 november 2009 18:01

nu har hon äntligen kommit till världen, vår  lilla alma! =) =)

en del av vattnet gick i lördags kväll å värkarna kom tidigt på sönda morgon men vi blev hemskickad från förlossningen å på månda morgon blev vi inlagda med 5 min mellan värkarna. 19,42 på måndags kvällen så var hon ute å vi världens lyckligaste! kan inte säga att det var en dröm förlossning, fick ingen bedövning pga att narkosläkaren var upptagen så jag fick vara utan å det gör jag inte mer om!!! men när jag fick sätta igång å krysta så var jag så så glad!

kom hem från BB i onsdags å det var jätte skönt. att få komma hem å sköta sitt eget istället för att ha nån som kommer å tittar till en hela tiden. det var skönt från början att dom gjorde det men det blev tröttsamt på slutet.

nu är vi iaf hemma å allt är fint med oss. alma är jätte snäll men vill inte gärna vara ensam utan vill gärna bli buren men det går bra ändå. =) hon är världens sötaste å  vi är så glada alla tre, jag karl å abbe. abbe är nog den som är mest glad, han är jätte stolt över sin lilla syster. å han har inte haft nå problem med att han inte är själv längre. jag trodde att han skulla bli jätta avis men han är inte det å han hjälper gärna till med henne. =) =) stolt över honom!! =)=)

 tack allihopa för alla gratulationer!!! =)


nä nu ska jag ta å vara lite social.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards