Alla inlägg den 14 februari 2009

Av zanna - 14 februari 2009 10:07

i natt så har jag inte sovit mycket, haft ont i halsen å precis när jag somnat igår kväll så vaknade jag av att abbe var jätte ledsen... klev upp å skulle gå till hans rum å då möttes jag av en liten förskräckt kille som spydd ner hela sig å precis hela sängen. att en sån liten kille kan få ur sig så mycket.. tyckte jätte synd om honom. han var alldeles genom blöt hela han å så frös han. tror jag det när han såg ut som han gjorde. så det var bara till ta göra rent abbe å byta pyjamas å sen gå upp å byta rent i hans säng. trodde jag skulle spy oxå när jag rev ut allt i sängen för fy vilken stank det var. usch usch. karl väckte mej vid nio å det kändes precis som om jag hade somnat när han kom till mej med kaffe på sängen. =) så gullig är han! han har flytt fältet nu å åkt till sundsvall. förstår om han inte vill vara hemma med oss, en med magsjuka å en med halsfluss. som bäddat för att bli sjuk. hihi


har tagit min första penicillin tabb nu på morgonen, hoppas att det går över den här gången annars så vet jag inte vad jag gör. sjukdommarna går bara runt runt runt.. skit trist för vi kan aldrig hitta på nå skoj. =( men men... bara å ta nya tag. nu ska jag ta å dona lite här så vi hörs sen....


puss å kram till mina killar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards