Alla inlägg den 24 februari 2009

Av zanna - 24 februari 2009 20:47

idag är det semeldagen å den har varit ganska så bra. jobbade till fyra å sen bar det hemöver för att göra middag å sen var vi bjudna till ovansjö folket så jag å abbe for dit. jätte trevligt. vi fick kaffe å semlor, Mmmmm så gött det var. =) abbe var så nöjd så nöjd när vi kom hem igen. =) alltid lika roligt å se när han är nöjd över dagen som har varit, om inte annat så märks det när han går i säng för han somnar på typ 2 sekunder. =) "puss å kram zanna, ses imorron, jag tycker om dej" det är abbes istället för go natt. =)


imöra så ska jag jobba kväll å jag får en sovmorgon, gu så skönt. det känns som om det var ett tag sen.. har somna före 21 flera kvällar i rad nu. hihi


nä nu ska jag ta en paus härifrån å gå ut en sväng.

puss å kram till alla. <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards