Direktlänk till inlägg 7 september 2010

en resa till sthlm.

Av zanna - 7 september 2010 10:13

i söndags så kom jag å alma hem igen efter en resa till sthlm.

ruth,ann å lilla my skulle ner å springa tjejmilen/lilla tjejmilen så vi blev erbjudna att följa med. så vi blev 7 st som for i torsdag. jag å alma åkte till min kusin å hennes familj å hälsade på, har inte träffat dom sen amelie var 3 månader å nu fyller hon 2 år i oktober så det var ett tag sen. =) hon har blivit så stor den lilla tjejen. =) hon å alma lekte bra tillsammans med som med alla barn så blev det lite grin å gnäll men sånt står man ut med. =)

jag trodde att alma skulle bli gnällig i bilden på väg ner för hon tycker inte om att åka långt men hon var snäll hela vägen dit å hon sov nästan hela vägen hem så det var skönt. =)

vi hade det jätte skönt å komma bort en stund vi bara myste å hade det bra. =) alma har väl aldrig sovit så mycket som hon gjorde där nere. hemma så sover hon bara korta stunder men när hon sov 2 timmar på dan där nere så började jag att bli orolig å gick å kollade på henne hela tiden. =) men hon var nog bara trött efter att ha lekt hela dagarna. =)

vi åkte en sväng ner till vällingby centrum å då åkte hon tunnelbana för första  gången, hon var lite skeptiskt till det å sa inte nå alla under tiden, vi var till en jätte fin park alldeles breve där zabina bodde å då lekte hon i en sandlåda för första gången å det var oxå jätte skoj. vi var ju aldrig till nån strand i sommras så hon har inte sett sand förr. =) jag glömde kameran hemma i vanlig ordining så det blev inte så många kort tagna eftersom det blir så suddiga kort med kameran på mobilen. =( men men...


annars så har det inte hänt så mycket, jag har börjat att jobba lite mer å det känns bra. det som är krångligt är att vi inte har så många som kan vara barnvakt å jag vill ju inte utnyttja mamma å siv så mycket. men det blir ju bättre sen det oxå om hon börjar på dagis. =)


den här veckan har vi fullt upp, idag så skajag till tandis å imöra så är det bvc å sen ska vi träffa linda å andrea. =) det var jätte längesen vi sågs så det ska bli skoj. =) =)


nä nu måste jag ta reda på fröken alma som vaknat. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards