Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

sönda.

Av zanna - 14 augusti 2011 21:37

idag så skulle jag ha slutat mitt sommar vik men så blev det inte, ledig endast tis ons å sön. men är fundersam på om jag ska ta bort tors å fre så jag kan vara hemma å hjälpa karl med det sista på taket. det är inte mycket kvar nu tack å lov å sen kan vi nog återgå till det normala igen. =) ska bli så himla skönt å slippa se både hammare å spik för ett tag. =)


skola å dagis börjar oxå nästa vecka. ska bli skönt med rutiner igen. har varit utan det alldeles för länge nu. =) men det är väl så det är när det är sommar lov. =)


abbe har varit med sin mamma i helgen å det var roligt för honom men det märks så väl att han inte har fått springa av sig. helt uppåt hejsan när han kom hem igen. oskar kom å ville sova med abbe i natt så nu har han fått leka av sig lite å jag gissar att det blir cross åkning imöra för oskar hade med sig sin. synd bara att abbe´s fyrhjuling pajjat, annars hade dom haft en varsin å åka på.. men men..


jag har börjat att följa en blogg om en liten kille vid namn milton, ( thelifeofmilton.bloggplatsen.se ) där får man följa honom på barnintensiven. han föddes i juli å har legat där sen han var tre dagar då han helt plötsligt blev jätte sjuk. =( jag förstår inte hur man som förälder orkar vara så stark å positiva som dessa föräldrar verkar vara. (mycket bilder på honom med slangar å respirator så inget att följa om man är känslig) hemskt å se hur sjuk han är men nu går det framåt igen. =) hoppas att han blir frisk snart.


alma å alfonz är jätte förkylda nu å alma är inne på andra dagen med feber men inte lika mycket som igår. satt uppe med henne i natt för att det kändes som om hon skulle koka. fick alvedon å lite välling å så satt vi tills hon började prata för då har aledonen börjat verka så då stoppade jag henne i säng igen. det kändes som om hela natten hade gått när jag vaknade av henne kring två så jag blev glatt överraskad när jag såg att jag fick sova flera timmar till. =) =)

alfonz har ingen feber men han verkar ha ont i kroppen eller nå för han är grinig å gnällig å vill inte vara själv så han får alvedon han med å då är han pigg å glad igen. tänk vad lite kan göra så mycket. =) underbart. =)


idag så har jag varit på taket sen jag kom hem från jobbet å vi gav upp för en stund sen.. vi var tidsoptimister när vi trodde att vi skulle få papp på hela baksidan men hade det varit lättare med som två första så hade det kanske gått men vi fick dit tre rader iaf. =) bra gjort av oss. känns som om jag bara jobbar å spikar å inte är med ungarna nå alls. att alma gör uppror mot mej är inte ett dugg konstigt. =( men men snart är vi tillbax i det vanliga.


nä nu ska jag gå i säng tror jag.. börjar 7 imöra igen..


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards