Alla inlägg den 27 juni 2011

Av zanna - 27 juni 2011 21:09

nu har jag gått å haft huvudvärk i flera veckor å nu är jag så leds på det här...

jag ringde till mvc idag så nu ska jag byta piller så kanske att jag slipper det här.. faan för å ha en massa extra hormoner i kroppen så från med onsda är det slut med det. =)


idag så fick min svåger å svägerska en liten flicka, cindra två veckor för tidigt å fort gick det. det var ingen av dom som räknade med att bi kvar på förlossningen men det bev dom å dom var inte där mer än tre timmar så var hon ute. min svåger fyller dessutom år idag så han fick världens bästa födelsedagspresent. =)

fick sms av dom strax efter kl 06 imorse så då var det bara att kliva upp för inte kunna jag sova nå mer då. =) å alla barnen sov tills det var klart så jag hadeinget sällskap heller som gjorde att tiden gick fortare. =)


jag å lilla my har kämpat å slitit idag som nå djur för å fixa å grejja lite, vi fick åka å handla i två omgångar för första omgången räckte inte, jaga pennor som vi kunna använda å sen grejja lite till men när vi fick se resultatet så blev vi toknöjda. hur bra som helst. =)


nä nu ska vi ta å fika lite innan det blir johan falk på tv. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards