Alla inlägg den 28 juni 2011

Av zanna - 28 juni 2011 13:22

ikväll så ska jag göra intro på hemtjänsten, ska bli så skoj å komma tillbax å jobba. =) =) har verkligen sett fram emot det här. =) nästa intro dag är på månda å då är det en dags tur. tur att karl har fått semester så så jag kan kliva upp i lugn å ro å göra mej i ordning, om barnen är vakna vilket jag inte tror så får han ta dom.


dom senaste dagarna så har alla tre sovit fram till 09 å kanske lite längre till å med. i morse så vaknade jag kl 09.30 å ropade alma på pappa, hon hade nog varit vaken en stund men hon satt å kollade i sina böcker som hon har breve sängen så hon roar sig själv på morgonen tills hon är redo att kliva upp. det är skönt. =) abbe hade nog oxå just klivit upp när jag kom ner för han såg helt färdig ut. jätte skönt att han oxå har lärt sig att sova på morgonen nu å inte kliver upp kl 06-07.


louise ringde idag å bjöd mej mej abbe å alma på cirkus på månda så det ska bli jätte skoj. får se hur trött jag är bara eftersom jag jobbat först sen hem å äta å byta om å sen till bergsjö. läre ha två trötta barn med mej hem å dessutom mej själv. =) men det ska bli skoj. =)


nä nu ska jag ta å göra lite nytta. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards