Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

två dagar av otur..

Av zanna - 20 oktober 2009 15:22

nu har jag haft otur i två dagar, det ena efter det andra har jag lyckats ställa till med..

sprang rätt in i vardagsrumsbordet när jag pratade med mamma i telen så jag bröt nog av en tå.. den är jätte ond å jätte blå/svart.. sen lyckades jag riva sönder min tröja. =( idag så har dagen inte heller varit så bra.. när jag kom hem från hudik så kom jag på att jag glömt å handla innan jag for hem, det var det första jag tänkte på när jag satte mej i bilen å skulle fara från mamma, när jag kommer innanför dörren hemma å ska göra i ordning lite fika till mej å abbe så lyckas jag krossa två glas så jag fick splitter i hela köket.. =( =(

när ska detta sluta å hur ska det sluta om jag fortsätter såhär.. =( tappar snart hoppet om mej själv..

 

idag så har jag å patricia varit till hudik å tagit en vaccin spruta, jag tänkte i mitt stilla sinne att om vi åker så vi är där strax innan 13 så kanske vi är först å då tar det inte så lång tid. å vad rätt jag fick.. =) vi var först på plats å vi hann nästan inte innanför dörren förns jag fått sprutan å vi kunna åka hem. =) men nu åker jag väl på alla biverkningar man kan få bara för att jag haft en sån otur i två dagar.. men jag hoppas att jag har fel, jag är inställd på att vara liggandes imöra så kanske jag blir glatt överraskad om jag inte är det.. =) =) lite positivt tänkande. =) =) om inte lilla alma har tittat ut före den 13 november så ska jag in å få spruta nummer 2.. usch!!! men då kanske man håller sig frisk oxå. =)

 

jätte underligt är oxå att jag å patricia börjat umgås så mycket igen, fast egentligen inte för vi har varit periodare med att umgås med varann sen den dagen vi lärde känna varann för typ 15-16 år sen... kommer inte ihåg när vi umgicks så här mycket sist men jag tror att det var när jag bodde på trim in.. å det är väl ändå typ tre år sen lr nå..

skoj är det iaf. =) =) snart har vi ju en grejj till gemensamt på riktigt å det är barn.. jag har ju abbe förstås men det är ju inte riktigt samma sak. han är ju ett varannan vecka barn å så har ju inte jag vait med honom hela tiden.. utan sen han fyllt två. önskar att jag fått vara med ännu mer men jag ska vara nöjd med dessa tre å jag hoppas att det blir en massa massa mer år. han är ju så skoj att vara med å vi har aldrig nå problem, det är klart att alla bråkar å det gör ju vi oxå men vi reder ut allt snabbt å sen är vi lika bra kompisar igen. =) =) =) han är världens goaste lilla unge å jag hoppas att lilla alma blir lik sin bror! lika snäll å söt!!! =) =) =)

han kommer att bli en jätte bra store bror å jag tror att han kommer att tycka att det är skoj men en liten bäbis i familjen.

 

sitter nu å väntar på att fia ska höra av sig, jag har sålt mina böcker till henne sen jag läste till USK. tror att hon skulle komma å hämta dom idag så vi får väl se. =) blir lite rikare iaf. =)

 

nä nu ska jag ta å göra lite nytta. ska snart sätta igång md mat oxå..

 

ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!!! <3 <3 <3 <3 <3

 

puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards