Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av zanna - 18 oktober 2010 13:04

nu var det verkligen jätte längesen jag skrev. har tappat lusten till att skriva men jag kanske återfår den, hoppas kan vi ju annars så tar jag bort den.


just nu så händer det inte mycket här hemma. vi har varit sjuka å nu har abbe å alma börjat om igen.. *suck* ska det aldrig ta slut?? vi får hoppas att det bara är nå tillfälligt nu å inte en jätte lång förkylning. =)


med alma så går det framåt, hon har fått 11 tänder, hon ställer sig upp å går med gåvagnen själv men hon vägrar stå utan å ännu mindre gå utan, jag har fått in henne på en sovstund om dan å sen jag lyckades få in henne på det så sover hon bättre å längre på nätterna. =) peppar peppar så har hon sovit längre än 08,30 hela veckan. i måndags så vaknade jag i panik 09.30 av att jag inte hade hört alma på ett tag så jag rusade upp å gick in på hennes rum å såg efter om hon fortf sov men hon satt i sängen å lekte med alla sina mjukisdjur i godan ro. =) men då är det ju så med mej att jag har varit van att sova 6-7 timmar/natt nu ett tag eftersom alma varit så morgonpigg. å jag som är så kvällstrött orkar inte hålla mej vaken längre än till 22-22.30 så när jag har sovit så länge på morgonen nu som jag har gjort hela veckan så har allt blivit bakåt vänt å jag har varit ännu tröttare än när jag gått å lagt mej... men det går väl till sig det oxå. =) mycket kanske beror på alla mina rusande hormoner. =) =) =)


nu har jag gått halvvägs, har gått in i vecka 21 nu så nu tycker jag att det börjar närma sig. hihi även om jag har hela vintern kvar så  känns det bättre när man passerat vecka 20 på nå vis. denn lilla har börjat på å röra sig mer nu å jag tror att det här kommer att bli en kvälls bäbis oxå precis som alma, den rör sig mycket mer på kvällen än under dagen. något som jag inte tycker är så spännande är att jag tror att jag går ner i vikt istället för upp i vikt å det är jag lite orolig för. ska försöka att ringa BM nå under veckan å höra vad hon har att säga om det.. kanske får åka på en extra koll bara för att kolla så att magen fortsätter växa.


nä nu ska jag fortsätta med klädrensningen i almas garderob. har plockat ut allt som är för litet å in med allt det större. =) alma har hjälpt till hon oxå så det ser ut som sju svåra år där uppe. =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards