Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av zanna - 25 oktober 2010 14:42

gårdagen började bra men spårade ur närmare kvällen.

i natt så har det varit fullmåne å den lilla damen i det här huset är lite känslig mot den så hon vaknade kl 23 å somnade inte om förns efter 24, när jag väl kommit till sängs igen så kommer abbe kl 01 å berättar att han har kräkts ner allt i sängen, allt åkte ut på bron för jag ville inte ha lukten inne å så fick abbe ponken en ny pyjamas å så bäddade jag ner han på sin soffa för jag orkade inte bädda rent . han fick en ny kudde å täcke å sen sov han igen.

det märks idag att han var uppe i natt för han somnade på soffan kl 11.30 idag. stackarn. jag hoppas att han bara har ätit nå dåligt för han har inte spydd nå mer sen i natt å vi åt bara nyponsoppa å smörgås till midda igår å det blir man ju inte dålig av å som han säger själv så har han bara varit hemma i helgen så han har inte heller träffat nån med magsjuka. hoppas på att det går över fort. nu får det vara nog med sjukdomar. =)


nä nu måste jag kolla till fröken innan hon har slagit ur alla flaskor ur backen.=)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards