Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av zanna - 20 oktober 2010 10:30

snart så har jag bott i detta underbara hus i tre år, jag har samtidigt haft mitt körkort i tre år å så har vi då lilla alma som blir ett år.

november är verkligen en jubileumsmånad. =) =)


Bm ringde idag å undrade om jag kunna gå ut å jobba ikväll, det var med kort varsel så hon förstod om jag inte kunna men jag tackar inte nej till jobb bara för att jag har lite probölem med barnvakt just idag, men underbara faster sussie skulle ta hand om alma. =) å alma gillar var vara där för där har hon ju "bel" å "issen" så hon får nog skoj. =)

mormor jobbar natt i natt å farmor ska med farfar till bolle, vi hade tur att sussie inte skulle jobba. =)


jag som trodde att det snoriga bara var övergående den här gången men ack så fel jag hade, hon blir snorigare å snorigare för varje dag å nu är jag riktigt less på det här. men årets influensa har ju kommit igång så då blir det väl såhär.


igår efter maten så fick jag nå tokryck, jag började att skura vardagsrums mattan för abbe hostade så han spydde å med lite otur så hamnade det lite på mattan, så jag skrubbade den ren, medans jag ändå var på gång så drog jag av sofforna med rengöring oxå. så nu är allt fräscht igen. =) jag som blir så trött när kvällen kommer var otroligt pigg igår. =) så härligt. =) var längesen jag var uppe så länge som jag var igår. =)


nä nu ska jag ta å förbereda lite lunch tills karl kommer hem vid 12. så vi får nån mat i oss innan vi far till gnarp. =) jag tror att lilla tösen skulle behöva sig en nap oxå innan vi far. =) så hon kan leva rövare i gnarp sen. =) =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards