Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av zanna - 24 oktober 2010 17:53

igår så var vi på kalas i byn, hur trevligt som helst å en mycket mycket god smörgåstårta. MUMMA!

Alma stal karl´s tallrik å gaffel så hon åt så jag trodde hon skulle spricka, stackars karl fick lite han oxå men han fick äta med händerna. vi skratta så vi trodde vi skulle dö. jag var tvungen att gå ut därifrån för att alma skulle få äta å för att jag skulle få hämta andan. knäppte en bild med telen får se om jag ens orkar krångla in den här. =)


jag å alma var å grattade sussie idag oxå, men idag fick vi makaroner å köttbullar istället för tårta men det dög gott å väl det oxå. =)

jag satt å kollade på bilder på deras dator å det fick mej ännu en gång att förstå att vi ska vara glada för det vi har. å tro mej, det är jag.

alma brukar nu mer sova kring 12 men vi åkte från sussie vid 14 å jag fick väcka alma strax innan 17 för att det inte ska bli fel till kvällen. men jag tror nog att det går bra att lägga henne, frågan är hur hon då är i morgon bitti, om hon vaknar kl 05-06 eller om hon bara vill ha välling då å fortsätta att sova. hoppas på det senare. =) alma tycker det är hur skoj som helst å vara i byn för hon har ju "bel" å "isse" att leka med å så faster å farbror förstås, men bara faster hemma idag. jag tror nästan att det är nya favorit stället. =)


den här veckan så ska jag å abbe försöka att ta oss ut till birsta för att handla lite födelsedags presenter till alma. det är bara en vecka kvar till den stora dan å abbe vill till toys r us å handla för sina pengar så han ska få göra det. då blir vi nöjda båda två om vi kan göra det samtidigt. =)


nä nu måste jag göra nå åt lilla fröken som är lite uttråkad, ska sätta henne i badet för hon har allt möjligt i sitt hår nu.. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards