Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av zanna - 26 oktober 2010 20:06

nu har jag gjort både ett tredje å ett fjärde försök till att ta oss iväg på baby café å kyrkis. vi var klara att åka till bergsjö imorse när anna ringde å berättade att det var inställt pga sjukdom, så vi bestämde oss för att vi skulle åka på kyrkis i gnarp i stället i morgon men så jag ringde till t.s å frågade vilken tid det var så vi visste. men nu ringde anna igen å sa att hon inte kunna åka i morgon för sotarn skulle komma så nu ger jag det en sista chans å sen ger jag upp. det är nog inte meningen att vi ska på det där. =(


annanrs så har vi haft en toppen dag idag, men nu ikväll så har jag kunnat lämna båda ungarna till karl å åkt iväg, humöret sviker mer å mer nu, å tålamodet ska vi inte ens prata om. såhär var jag när jag väntade alma oxå, de första 20 veckorna var toppen, mådde hur bra som helst  å var hur glad som helst men ju längre jag gick desto sämre humör å tålamod. men det är väl så det ska vara. =)




 

jag tycker att den här bilden är så härlig. hon gick med vagnen bak å fram å hon tröttnade väl så då satte hon sig i den istället. =) kunna inte låte bli att skratta när jag såg hur hon höll på. =)=)




  

alma hoppade in i duschen medans jag stod å torka å klädde på mej. hörde det skrammla till å sen satt hon där med kläderna på å ville bada. =)

goa härliga unge!!! =)


nä nu ska jag ta å vara lite social med karl. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards