Alla inlägg den 2 november 2010

Av zanna - 2 november 2010 21:41

idag så blev min lilla tjej 1 år, ångsten kom över mej i morse när jag gav henne välling. nu är hon inte liten längre å det gångna året har gått så himla fort. jag kan inte förstå att hon blivit så stor så fort.

hennes dag har varit toppen bra å hon har varit nöjd å glad men det där med presenter har hon inte varit intresserad av. hon öppnade den först hon fick men sen ville hon inge mer. då var det bara snörena som gällde. hon fick sig en lära gå bil av mormor å mostrar, det blev en i plast som jag inte gillar men ingen hade hört talas om trä bilarna men alma verkligen älskade den. så nu ikväll så har hon åkt omkring på den å tryckt på knapparna å varit hur nöjd som helst. =) så roligt att se henne. =)

tack alla ni som varit med å förgyllt hennes dag. =) =)


nä nu ska jag lägga mej på soffan å slöa tills karl å rasmus kommer hem från pingisen.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards