Alla inlägg den 19 november 2010

Av zanna - 19 november 2010 15:03

jag är inte alls nå bra med pappersgöra å blir lika leds varje gång jag ska sätta mej ner å skicka papper nånstans...

jag skickade in papper om havandeskaps penning.. (trodde jag) i måndags men jag glömde att skicka med min egen ansökan så jag skickade bara moderskapsintyg och omplacerings papper från min arbetsgivare och löne papper är skickade sen länge men min ansökan om havandeskaps penning glömde jag att skicka å det fick jag brev om idag. jag bli så arg på mej själv. =(  men men nu ska jag skicka in den på månda så jag hinner få allt klart innan jul, jag hoppas att få det klart innan jul.


nu är alla julklappar klara oxå, vi har bara alla barnen kvar å det känns bra. =) ja å så sven å sussie har vi inte heller men vi vet vad vi ska köpa så nu är det bara att fara till stan å få det gjort. =) =)


alma ligger just nu å sover å jag har gjort en massa idag oxå. undrar var denna energi kommer från. =) alma springer runt runt runt nu å blir tuffare å tuffare för varje dag. =) det är så roligt att se på henne för rätt som det är så får hon alldeles för bråttom. =)


imöra så får vi besök av alma´s morbror å "moster" linnéa med barn. (hoppas jag) å det ska bli skoj. vi har inte träffat dom sen alma döptes så det ska verkligen bli skoj! =) har fått lova att köpa deras vagn som alma kan ha när bäbisen komme å det ska bli så så så bra. jag vill inte ha nån syskon vagn längre för man tar sig ju ingenstans med dom å att lägga ut en jävla massa tusen på en typ av syskon vagn som man tar sig överallt med är inte ens nå jag har funderat på å jag tror inte att alma kommer att vilja åka så mycket vagn sen när hon lärt sig att gå med skor. =) så då är det bara onödigt. så en sulky säcker gått å väl å henne. =)


nä nu ska jag ta å fundera på matfrågan igen innan karl kommer hem. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards