Alla inlägg den 17 november 2010

Av zanna - 17 november 2010 19:38

nu har jag känt mej så himla effektiv i två dar, igår så städade jag hela huset, när vi hade ätit midda så bytte ju jag till julgardiner.

idag så har jag tagot reda på gardinerna som satt uppe innan å tvättat å strukit så jag har det gjort. jag har även satt in å skruvat fast ett element på almas rum för nu behös det verkligen när det börjar bli så kallt, jag fick även upp en liten mys pys lampa som inte lyser lika starkt som taklampan. vi har den inte tänd när hon sover men det är ju mysigt när man kan se att det faktiskt är ett rum numer å inte en skrubb utifrån. =) jag har hunnit med att gå en promis med alma i pulkan idag oxå men idag tror jag inte att hon tyckte det var lika skoj som det har varit alla andra dagar men hon var lite trött å lite hungrig så det blev bara en kort sväng men vi kom iaf ut. =) =)


imöra så kommer abbe hem å ska vara här tills på freda tror jag.

å så ska vi försöka att hinna med att träffa my å mormor lite på dan tror jag. beroende på hur det blir med abbe. =)


nä nu ska jag ta å mysa ner mej i soffan med min älskade karl. =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Av zanna - 17 november 2010 10:03

nu har vi kommit fram til sista veckan som abbe är borta sen är han här på heltid, förutom varannan helg å lov.  på sönda så flyttar det mesta av hans saker hit om jag har förstått det rätt så på månda blir det till att rensa ut både leksaker å kläder. allt som inte används ska bort. annars så får nog abbe stackarn inte plats på sitt rum nå mer å det är ju synd. =)


idag så är jag utan bil å det känns inge vidare. jag vill kunna sätta mej i bilen å fara om jag skulle känna för det men det går ju inte idag, jag har audin hemma men då har jag ingen stol till alma å henna kan man ju inte lämna hemma. =)


nu har jag varit sugen på att göra julfint i flera dagar, men det är ju alldeles för tidigt för att göra i ordning stakar å pynt osv, karl tycker att jag är knäpp för jag tycker ju inte ens om julen men iår ska allt fram fort. "vad har du fått för fel då" säger han. =) men igår så fick jag lova att iaf sätta upp julgardinerna så nu har vi julgardiner uppe på hela nedervåningen, bara övervåningen kvar men det går ju fort. =) alma blir utan julgardiner iår för det finns inga som passar hennes rum tror jag men nästa år ska jag vara duktig å sy ett par till henne oxå. hon har ju så konstiga mått på sina fönster så det finns inga å köpa som passar. abbe brukar få pynta sitt rum själv å bestämma vad han vill ha, så han kommer att få göra det i år oxå. =) det brukar bli gran gardiner å en stjärna å en stake å en massa små tomtar. =) så där inne blir det nog fullt. =) =)


nä nu tror jag att jag ska ta på alma en massa kläder å gå ut med pulkan en stund innan det är dags för lunch  å sov stund. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards